Domingo

Gick ut i stallet tidigare idag, blåste så mycket så hästarna fick komma in redan vid 4 istället! Usch vad dem var blöta :O Iaf, tog ut Domingo och tänkte rida i ridhuset ett tag (så mycket snöstorm ute). Men när jag kom ner dit så fladdrade väggarna och knakade och allt möjligt, så kunde bara skritta ca 15 min och trava pyttelite knappt en minut! Aja, lite vila får det väl bli idag då, funderar iaf på att longera Ideal och kanske Bella också vi får se!

Snart ska jag äta sen ska jag sätta mig ner och skriva lite tidsinställda inlägg; this or that, hiss & diss, dagens fråga, dagens outfit, ridövning?, önskelista, tävlingsplanering, mina mål med hästarna osv osv! Ni får helt enkelt kika in senare igen :)
//Michelle



Kommentarer
Postat av: [SJUKA TANKE]

Så du var alltså fångad av en stormvind, ordagrant?

2010-11-09 @ 20:08:43
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0