...

Har inte bloggat på evigheter känns de som :O
Vet bara inte riktigt vad ja ska skriva xD
Men jag är inte skötare på midnight längre dels för att jag ska sluta va där ute och för att jag inte kunde komma på ett skötarmöte o sa att bara eva-lena o jag skulle snacka en annan dag. Men de gick ju inte så fick ja reda på att jag inte var skötare på honom längre jag bara ahopp. Tänkte endå säga att jag bara ska rida till terminens slut. Eftersom jag ska byta ridskola eller lägga ner o bara rida privat på Baron ?! Vet inte riktigt vad jag vill göra men pallar inte med mer ridskolor o strul alla lär ut så olika och de blir helt galet o bla bla bla :S Fast sen så var de ju eva-lena vi snackar om oxå alla behöver ju inte va som henne (som tur är !!!)
Aja vi får se hur de blir...
Bild på en av fyra puffar som föddes hos oss i sommar, så otroligt söt :')) <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men det var ju oxå att du inte skött dina helger :( Du hade ju typ ridit ibland men inte kommit till jouren :/

2010-11-12 @ 18:33:50
URL: http://ponnyflikkorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men allstå det är ju ingen jävel som vill ta min jour när jag är sjuk ;S Och då är jag ju tvungen o komma och då rider ja ju med... Men helt seriöst ja ska fan sluta rida för jag har tröttnat på det..

2010-11-13 @ 13:35:38
Postat av: Anonym

Men allstå det är ju ingen jävel som vill ta min jour när jag är sjuk ;S Och då är jag ju tvungen o komma och då rider ja ju med... Men helt seriöst ja ska fan sluta rida för jag har tröttnat på det..

2010-11-13 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0