Ingen hoppträning

Det blev ingen hoppträning pga missförstånd, skulle bli privatlektion men då var tydligen båda ridhusen bokade (!?) Och när vi har hoppträning ska vi alltid ha tillgång till ridhus. Och eva-lena hade inte sagt något. Så det blev inget, vi hade helt enkelt inget val, suck asså! Men får väl ta igen det nästa vecka, sen har jag ju min plutt i helgen och imorgon är det ridlektion. Så jag  klarar mig! Och vet ni? JAG ÄLSKAR SNÖ! Tycker det är underbart att det kommit en hel del snö, vi har faktiskt fått typ 2 decimeter :D Tänk med härliga uteritter i snö, eller rida ett pass på översnöad äng, det är ju magiskt :'D Love it! Hihi (a) Någon som håller med? :)
Vinterbild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0