Jag ser det snöar...

Haha, precis som jag trodde imorse, så kom värsta snöstormen runt lunch tid, härligt! ;) Haha! Såg ut som en michelin gubbe när jag gick hem från bussen, med mössa, luva vantar och tjock röd jacka! Haha! 

Inte så kul heller eftersom att jag ska ut och rida i det här vädret också haha! Dags att brodda snart kanske?? :)
Tror att jag rider Ideal & Domingo, sen Bella om jag hinner! (y) Kommer lite "dagens outfit" på hästarna sen också :)

Byebye!
//Michelle


Min fina ponny <3 Domingo <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte ni allihopa skriva ett varsitt inlägg om vad era hästar har för utrustning osv? :) Kan ni inte ha någon tävling typ så man vinner en intervju eller nåt annat? :P Var nogrannare med hiss & diss, dagens frågor osv ;) Haha!



Fin blogg ! :)

2010-11-09 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0