Snöstorm?

Börjar kl 9.05 idag så har det ganska chill nu på morgonen, men lyssnade på vädret igår?! Hos mig så ska det tydligen snöa från ca kl 11 till mitt i natten?! Dem väntar sig 20 cm snö?! :O 

Kommer alltså vara snöstorm typ? :O Det gör ingenting när jag är i skolan eller efter, för nu har jag ju varm jacka, mössa och vantar, men i stallet då? :( Haha, har jacka men inte så varm, stallmössa, halssduk, vantar + sockor, men aja vi får se hur kallt det blir! 

Blir nog att rida lite dressyr eller barbacka i ridhuset på Bells, dressyr på Ideal och uteritt på Domingo (om jag klarar mig xD). Får hoppas att bussen inte är inställd sen från skolan, så jag kommer hem tidigt :)

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0